KAČA: Dober dan! Jaz sem kača Mia. Danes sem se učila poštevanko. Kačja poštevanka je drugačna od drugih poštevank. Na primer: dvakrat po ena miš je enako okusen obrok. Mmmm… kssss kssss. Kako pa je pri vas?

KRT: Ja, pri nas pa je na primer: 2×2=4, 4×4=16 in 8×8=64.

KAČA: Ufff, to pa mora biti zelo težko, a ne?

KRT: Pa ne, toliko težko pa spet ni. Kar lahko je.

KAČA: Waw. To pa je uporabna stvar. Ali grem lahko v vašo šolo in se jo naučim?

KRT: Mislim, da ne. Vsi otroci bi se te bali.

KAČA: Oooooh. Potem pa bom raje ostala doma, pri kačji poštevanki.

KRT: No, prav. Pa kdaj me obišči, da se bova skupaj igrala.

KAČA: Bom. Drugače pa, ali veš kaj počnemo mi v šoli?

KRT: Kaj?

KAČA: Pri športni se recimo plazimo po trebuhu. To od nas zahteva ogromnoooo ravnotežja.

KRT: Waw! Ali ti je kaj težko?

KAČA: Ah, sčasoma se navadiš.

KRT: Ja, to je res.

KAČA: Ali poznaš drugače še kakšen dober vic?

KRT: Ne. Ti?

KAČA: Ja, med nami, popularnimi kačami kroži kar nekaj vicev. Recimo: »V katero skupino spadajo kače naočarke? V skupino kratkovidnih.«

KRT: Hahaha. To pa je smešno.

KAČA: Ali pa: »Kaj dobimo če križamo kačo in ježa? Bodečo žico.«

KRT: Hihihihi. Smešno.

KAČA: In še ogromno takšnih. No, zdaj pa moram iti. Me že čaka večerja.

KRT: Super. Lepo se je bilo pogovarjati s tabo.

KAČA: Enako. Adijo.

KRT: Adijo.

 

Vito Jerant Žnidaršič, 3. razred

Dostopnost